Vælg rigtigt første gang

Bogholderi.

Med vores hjælp kan du forudse fremtidige økonomiske udfordringer og træffe informerede beslutninger.

“Vi hjælper vores kunder med at nå deres mål. Vi holder styr på økonomien – de holder styr på virksomheden.”

ACCOS

ACCOS blev grundlagt i 2012 af Rene Sarabia Johannsen, der kommer med en baggrund som CAND. Merc Aud. Med vores 11 års erfaring har vi håndteret den økonomiske administration for over 175 virksomheder med en omsætning på mellem 1 – 35 mio. kr.

Hos ACCOS spænder vores erfaring bredt, men vores tilgang er konstant: vi ønsker at tage et reelt ansvar for vores kunders økonomi. Vi stræber derfor efter at forstå din virksomheds unikke mål, dens nuværende udfordringer og dens vision for fremtiden. Derfor har vi ikke en “one-size-fits-all” løsning, men derimod en tilgang som prioriterer reelle og skræddersyede løsninger, som er både nærværende og fremadskuende.

Erfaren økonomisk partner siden 2012

Bogholderi

Vores dedikerede team af bogholdere sørger for, at alle dine finansielle transaktioner er korrekt registreret, og at din virksomheds økonomi er godt varetaget. Vi tilbyder løbende afrapportering, opsætning af dashboards og dybdegående analyser af dine historiske tal.

Med vores hjælp kan du forudse fremtidige økonomiske udfordringer og træffe informerede beslutninger.

Bogholderi, der understøtter vækst

Automatiseret bogholderi & lønkørsel.

Hvis du mener at den daglige bogføring er tidskrævende og besværlig, så kan vores digitale bogføring med automatiserede processer give dig mange sparede ressourcer, herunder tid og penge.

Den nye bogføringslov gør det lovpligtigt at virksomhedens regnskab og bogføring kan tilgås digitalt. Hos ACCOS lægger vi et lag af automatisering ovenpå, der er medvirkende til, at det bliver en besparelse for din virksomhed.

Med digital bogføring vil du blandt andet også kunne se en opdateret status over din virksomheds økonomi – næsten øjeblikkeligt. Det kan faktisk vises i et nemt tilgængeligt dashboard, som vi hjælper jer med at opsætte. Så har du altid mulighed for at se og følge virksomhedens status.

Vi understøtter stort set alle regnskabsprogrammer.

Stort taget uagtet hvilket regnskabsprogram du benytter dig af, så har vi kendskab til det system du bruger. Der vil derfor ikke være et behov for at skifte regnskabsprogram eller ændre i dit nuværende setup. Hos ACCOS gør vi det det nemt og belejligt for dig..

Eksempler på regnskabsprogrammer vi understøtter

  • E-conomic
  • Xero
  • Nav small business
  • Billys
  • Dinero
  • Uniconta

Lønkørsel

  • Danløn
  • Zenegy
  • Sakary

Økonomistyring

Effektivitet i fokus: ACCOS implementerer avancerede systemer, som ganske automatisk håndterer dine betalinger og bogføring. Resultatet er færre manuelle fejl, ensartet bogføring og en strømlinet proces for bilagshåndtering.

Vi skræddersyer vores rådgivning inden for økonomistyring, og med vores hjælp kan du opnå en klarere forståelse af din virksomheds økonomiske landskab og træffe informerede beslutninger baseret på faktiske data – fremfor mavefornemmelser.

Du fokuserer på din kerneforretning, mens vi fokuserer på din økonomi. Hvordan lyder det? Ved at lade os tage os af bogføringen, lønkørslen og momsindberetningen, kan du frigive tid, til det du får mest gavn af. Vi sikrer, at alle økonomiske aspekter håndteres professionelt, så du kan koncentrere dig om din virksomhed.

ACCOS garanterer et retvisende regnskab, og vi leverer detaljerede rapporter om din virksomheds omsætning, udgifter og likviditet. Og vi lover, at det er til at forstå – vi dechifrere alt det bøvlede, så du hurtigt kan få det nødvendige overblik.

Bliv kontaktet