Din eksterne cfo

Ekstern CFO.

En ekstern CFO eller økonomichef overtager ansvaret for den økonomiske administration i din virksomhed. Med ACCOS ved roret kan virksomhedsejere og bestyrelser forvente, at et essentielt ansvarsområde bliver “fjernet” fra deres hverdag.

SE VIDEO OM ACCOS HER

Play Video

vækster med vores kunder

Meget mere end "bare" en CFO.

Vores mission er ikke alene at forstå drømme, ambitioner og bekymringer, men at lette den økonomiske byrde.

Vi kan varetage eller guide vores kunder gennem de økonomiske udfordringer – det har vi gjort for mere end 175 virksomheder

Vores erfaring spænder bredt, men vores tilgang er konstant: vi ønsker at tage et reelt ansvar for vores kunders økonomi. Vi stræber derfor efter at forstå din virksomheds unikke mål, dens nuværende udfordringer og dens vision for fremtiden. Derfor har vi ikke en “one-size-fits-all” løsning, men derimod en tilgang som prioriterer reelle og skræddersyede løsninger, som er både nærværende og fremadskuende.

Hos ACCOS er vi ikke bare din bogholder eller din CFO; vi er din fortrolige rådgiver, din strategiske partner, og din største cheerleader, som tror på, at stort taget enhver virksomhed – med den rette økonomiske styring og indsigt – kan stortrives, uagtet de udfordringer de står med.

Vi arbejder efter en treenighed:

Forståelse for virksomhedens kerneværdier, udfordringer, styrker, muligheder o.lign.
Ekspertise til, reelt at løfte virksomheden – uagtet størrelse.
Partnerskab, hvoraf ordet “tillid” er en grundsten.

Start et samarbejde

Kontakt ACCOS

Den eksterne CFO giver værdifuld indsigt og ekspertise inden for økonomistyring, budgettering, forecasting, regnskab og strategisk planlægning.

Oplevelsen af en skræddersyet CFO

Effektivitet i fokus: ACCOS implementerer avancerede systemer, som ganske automatisk håndterer dine betalinger og bogføring. Resultatet er færre manuelle fejl, ensartet bogføring og en strømlinet proces for bilagshåndtering.

Vi skræddersyer vores rådgivning inden for økonomistyring, og med vores hjælp kan du opnå en klarere forståelse af din virksomheds økonomiske landskab og træffe informerede beslutninger baseret på faktiske data – fremfor mavefornemmelser.

Du fokuserer på din kerneforretning, mens vi fokuserer på din økonomi. Hvordan lyder det? Ved at lade os tage os af bogføringen, lønkørslen og momsindberetningen, kan du frigive tid, til det du får mest gavn af. Vi sikrer, at alle økonomiske aspekter håndteres professionelt, så du kan koncentrere dig om din virksomhed.

ACCOS garanterer et retvisende regnskab, og vi leverer detaljerede rapporter om din virksomheds omsætning, udgifter og likviditet. Og vi lover, at det er til at forstå – vi dechifrere alt det bøvlede, så du hurtigt kan få det nødvendige.

Vækster med vores kunder

En lille disclaimer. Enhver virksomhed er unik fra den næste, hvorfor vi tilpasser vores tilgang og løsninger, så de i høj grad er skræddersyede til at imødekomme de specifikke krav og målsætninger der passer til netop din virksomhed.

1

Uforpligtende snak

En uforpligtende snak

Alle samarbejder starter med et uforpligtende og gratis møde, hvor vi udforsker alle tilgængelige muligheder og præsenterer de løsninger, som vi finder mest relevante for jeres situation. Vores mål er at forstå de primære udfordringer, I står overfor, for derved at kunne udvikle de rigtige, og effektive løsninger.

2

Gennemgang

Gennemgang af dit setup

Vi foretager en omfattende evaluering og gennemgang af jeres eksisterende, operationelle strukturer, hvilket blandt andet indebærer en dybdegående analyse af jeres nuværende setup for at identificere styrker, svagheder og områder til forbedring: vi sikrer os, at vi reelt set kan hjælpe jer.

3

Opstart

Opstarts møde

Baseret på vores evaluering udarbejder vi et skræddersyet forslag, der afspejler de muligheder og strategier, vi kan se ville være mest effektive og gavlige for jeres virksomhed. Vores forslag vil være designet til at imødekomme jeres unikke behov og målsætninger.

4

Igangsætning af Samarbejde

Samarbejde

Vi tror på værdien af et solidt partnerskab. Når vi arbejder sammen, engagerer vi os i et tæt samarbejde med jer for løbende at sikre, at strategierne implementeres effektivt, og at de forventede resultater opnås.

1

UFORPLIGTENDE SNAK

En uforpligtende snak

Alle samarbejder starter med et uforpligtende og gratis møde, hvor vi udforsker alle tilgængelige muligheder og præsenterer de løsninger, som vi finder mest relevante for jeres situation. Vores mål er at forstå de primære udfordringer, I står overfor, for derved at kunne udvikle de rigtige, og effektive løsninger.

2

Gennemgang

Gennemgang af dit setup

Vi foretager en omfattende evaluering og gennemgang af jeres eksisterende, operationelle strukturer, hvilket blandt andet indebærer en dybdegående analyse af jeres nuværende setup for at identificere styrker, svagheder og områder til forbedring: vi sikrer os, at vi reelt set kan hjælpe jer.

3

Opstart

Opstarts møde

Baseret på vores evaluering udarbejder vi et skræddersyet forslag, der afspejler de muligheder og strategier, vi kan se ville være mest effektive og gavlige for jeres virksomhed. Vores forslag vil være designet til at imødekomme jeres unikke behov og målsætninger.

4

Igangsætning af Samarbejde

Samarbejde

Vi tror på værdien af et solidt partnerskab. Når vi arbejder sammen, engagerer vi os i et tæt samarbejde med jer for løbende at sikre, at strategierne implementeres effektivt, og at de forventede resultater opnås.

Bliv kontaktet

Vi hjælper vores kunder med at opnå deres mål, vi holder styr på økonomien og sparre med vores klienter fra a til b, hvordan vi omsætter i firmaet.

OFTESTILLEDE SPØRGSMÅL

Ofte stillede spørgsmål

Vi har omfattende erfaring med at samarbejde med virksomheder med op til 35 ansatte. Dog besidder vi også kapacitet til at arbejde sammen med en bred vifte af virksomheder inden for SMV-segmentet.

Uanset hvilket regnskabsprogram du i dag benytter, har vi kendskab til det system du bruger. Derfor vil der ikke være behov for at skifte dit nuværende regnskabsprogram eller ændre i dit nuværende setup.

Eksempler på regnskabsprogrammer vi understøtter:

  • E-conomic
  • Xero
  • Nav small business
  • Billys
  • Dinero
  • Uniconta

Gennem mere end et årti har vi støttet over 175 virksomheder, fra nystartede og spirende iværksættere til veletablerede virksomheder med en omsætning på et større millionbeløb, all fra mange forskellige brancher. Derfor kan vi håndtere opgaver, for stort set alle brancher.

En ekstern CFO eller økonomichef overtager ansvaret for den økonomiske administration i din virksomhed. Med ACCOS ved roret kan virksomhedsejere og bestyrelser forvente, at et essentielt ansvarsområde bliver “fjernet” fra deres hverdag.

Vi tilbyder både ekstern CFO-funktion og komplet økonomisk administration: vi kan tilpasse os, stort taget, ethvert behov – så længe vi skaber værdi.

Fra SMV pro kan man søge om midler til forskellige, men konkrete projekter. Det spænder bredt, lige fra digitalisering til andre formål. Det afhænger af hvilke puljer der er åbne for ansøgning – og dem har vi styr på. Vi kan assistere med selve ansøgningen og efterfølgende kan vi sikre en gennemførsel af projektet.

Vi har gennemført adskillelige finansieringsrunder for vores kunder, hvor vi blandt andet har rejst kapital til virksomhedens fremtidige drift eller udvikling. Gennem vores omfattende netværk som tæller banker, fonde og private investorer, kan vi hjælpe med at rejse kapital til din virksomhed – og dets næste udviklingspotentiale.

Vi tilbyder både ekstern CFO-funktion og komplet økonomisk administration: vi kan tilpasse os, stort taget, ethvert behov – så længe vi skaber værdi.

ACCOS blev grundlagt i 2012 af Rene Sarabia Johannsen, der kommer med en baggrund som CAND. Merc Aud. Med vores 11 års erfaring har vi håndteret den økonomiske administration for over 175 virksomheder med en omsætning på mellem 1 – 35 mio. kr.

Hos ACCOS spænder vores erfaring bredt, men vores tilgang er konstant: vi ønsker at tage et reelt ansvar for vores kunders økonomi. Vi stræber derfor efter at forstå din virksomheds unikke mål, dens nuværende udfordringer og dens vision for fremtiden. Derfor har vi ikke en “one-size-fits-all” løsning, men derimod en tilgang som prioriterer reelle og skræddersyede løsninger, som er både nærværende og fremadskuende.


Hos ACCOS er vi ikke bare din bogholder eller din CFO; vi er din fortrolige rådgiver, din strategiske partner, som tror på, at stort taget enhver virksomhed – med den rette økonomiske styring og indsigt – kan stortrives, uagtet de udfordringer de står med.

Vi arbejder efter en treenighed: Forståelse, Ekspertise, Partnerskab

Forståelse for virksomhedens kerneværdier, udfordringer, styrker, muligheder o.lign.
Ekspertise til, reelt at løfte virksomheden – uagtet størrelse.
Partnerskab, hvoraf ordet “tillid” er en grundsten.